شناخت اینکه شما سحر شده اید یا خیر دستور ذیل را انجام دهید:
ظرف آب تمیز گرفته و سوره حمد ،آیه الکرسی، کافرون، توحید،ناس وفلق را هرکدام یکبار بر آب بخوانید . وبخورید
اگر مزه آب تغییر کرد مثل شیرین یا تلخ یا مزه خاک یا مزه غیر طبیعی بدان که در وجودت سحر است
در غیر اینصورت انشاءلله سحری در کار نیست
قدم دوم:
چطور میتوان فهمید که شخصی عارض دارد
دوستان مطلب ذیل جهت درک بهتر اشخاصی است که بعللی مورد حمله موجودات فرا زمینی قرار گرفته ولی خود خبر ندارند.امید است با درک این علامات در خود یا دیگران بتوان به علاج آن پرداخت.
چنانچه موردی از دوستان مشاهده شد با استعانت به پروردگار عالمین وبه کمک یکدیگر سعی بر مرتفع نمودن آن بنمائیم انشاء الله
حالتهائی که در زمان بیداری بر شخص ظاهر میشود
1-سردرد دائمی غیر طبیعی (بشرطی که بیماری جسمی نداشته باشد)
2- جلوگیری از خواندن نماز وقرآن وفرائض دینی
3-صرع
4-کسلی وبیحالی
5-درد در یکی از اعضاء که علم پزشکی از علاجش عاجز باشد
حالتهائی که در زمان خواب بر شخص ظاهر میشود
1-عرق کردن
2-دلشوره ، دلهره و پریشانی
3-خوابهای وحشتناک
4-دیدن حیوانات مانند سگ وگربه مار سیاه
5-دندان قرچه(سائیدن دندانها به هم)
6-راه رفتن در خواب
7-خواب دیدن اینکه در حال سقوط از بلندی است
8-خود را در مقبره یا در بین زُباله ها .یا مکانی وحشتناک دیدن
9-دیدن شکلها واشباح عجیب وغریب
10-دیدن مردم با شکلها وصفات عجیب وغریب
11-دیدن ماری درحال تعقیبش است
12-مرتب خود را با اموات دیدن
13-به کرات دیدن شخصی که قصد کشتنش را دارد
اعمالیکه باعث می شود این حالات یاد شده بالا به شخص دست بدهد
1-رفتن بدنبال چیزهائیکه خداوند کریم نهی فرموده
2-ترس شدید
اعمالیکه شخص غیر عمد انجام میدهد.
1- ریختن آبگرم بر روی زمین
2-پرش از بلندی
3-ادرار در شکافهای در ودیوار
اعمالیکه از اراده شخص خارج است
1-ظلم به جنی که بعلت نا معلوم در بدن شخص وارد شده
2-عشق وهوی وهوس (گناه کردن (
قدم سوم:
دعاء برجن عاشق
کسانیکه از وجود جن عاشق در بدن رنج میبرند یا نمیدانند که جن عاشق دارند با خواندن این دعا بر خود یا بر هر شخص مشکوک به بیماری آن موجود پلید وخبیث مجبور به نشان دادن عکس العمل خواهد شد که بیشتر در قسمت اطراف عورات انسان از خود علامت ،حرکت یا درد نشان میدهد بدین ترتیب میتوان تشخیص داد که شخص مبتلا به جن عاشق است.وباید بدون درنگ از فتیله های قتل عارض استفاده نماید.
توضیح اگر برای دیگری خوانده شود باید از کلمه های داخل پرانتز استفاده شود.واگر برای خود خوانده میشود کلمه های داخل پرانتز خوانده نشود
اگر برای دیگری خوانده شود باید بجای جسدی بگوید جسدها
بسم الله الرحمن الرحیم
اللَّهُمَّ اصعق کُلِّ عاشق مِنِ الْجَانِّ فِی الْجَسَدِ اللَّهُمَّ اقْتُلْ کُلَّ عاشق وعاشقة وَ زَانٍ وَ زَانِیَةُ وَ مُتَمَسِّکُ
وَ سَاکِنٍ بالعورات اللَّهُمَّ اجْعَلْ جَسَدِی عَلَیْهِ نَاراً اللَّهُمَّ لَا تَجْعَلْ لَهُ فِی جَسَدِی ( جَسَدِهَا ) مَکَاناً وَ لَا قَرَاراً
اللَّهُمَّ أَحْرَقَ وَجْهِهِ وَ عَوْرَتِهِ اللَّهُمَّ أَعَمَّهُ وَ خُذْ بَصَرِهِ فَلَا یَرَانِی ( یراها ) وَ خُذْ سَمِعَهُ فَلَا یَسْمَعُ صَوْتِی ( صَوْتَهَا )
اللَّهُمَّ خُذْ عَقْلِهِ وَ شَلَّ تفکیره فِیمَا أَرَادَ وَ قَرِّرِ وَ فَکِّرْ اللَّهُمَّ إِنَّکَ حَرُمَتِ الزِّنَا وتوعدت الزُّنَاةِ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ
اللَّهُمَّ فَاحْفَظْنِی ( فأحفظها ) مِنْ هَذَا الزَّانِی أَوِ الزَّانِیَةِ بِمَا حَفِظْتَ بِهِ سَارَةُ مِنِ الْجَبَّارِ وَ احْفَظْنِی ( فأحفظها ) بِمَا حَفِظْتَ بِهِ أُمَّهَاتِ الْمُؤْمِنِینَ بِلَیْلٍ أونهار اللَّهُمَّ اصرعه کُلَّمَا دَنَا وَ اقْتَرِبْ اللَّهُمَّ اصعق واصرع مِنْ جَاءَنِی ( جائها ) فِی غَفْلَةٍ أَوْ نَوْمٍ أَوْ دورة
اللهم اجْعَلْ لِی ( لَهَا ) حَافِظاً مِنْ عِنْدَکَ مِنْ أَذَى العاشق الزَّانِی اللَّهُمَّ اقْطَعْ شَهْوَتَهُ وَ أَذْهَبَ عَقْلِهِ اللَّهُمَّ أَبْتَلِهِ بالآفات وَ الْعَاهَاتِ وَ الْأَمْرَاضَ المستعصیه اللَّهُمَّ شَلَّ حَرَّکْتَهُ کُلِّهَا وَ اقْطَعْ أنفاسه
اللَّهُمَّ إِنَّکَ إِنْ أ قُدْرَتِهِ فَلَا تُمَکِّنْهُ مِنِّی ( مِنْهَا ) اللَّهُمَّ اسْلُبْهُ قُوَّتِهِ کُلِّهَا اللَّهُمَّ ارْبِطْهُ عَنِّی ( عَنْهَا ) وَ عَنْ کُلِّ مُسْلِمَةِ
اللَّهُمَّ سَلِّطْ عَلَیْهِ مِنْ مَلَائِکَتِکَ وَ جُنْدَکَ مِنْ یُقِیمَ عَلَیْهِ حَدُّ الْجَلْدِ أَوِ الرَّجْمُ وَ أَنْتَ الْقَائِلُ سُبْحَانَکَ ({الزَّانِیَةُ وَالزَّانِی فَاجْلِدُوا کُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِئَةَ جَلْدَةٍ وَلاَ تَأْخُذْکُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِی دِینِ اللَّهِ }
اللَّهُمَّ سَلِّطْ عَلَیْهِ مِنْ یجلدوه اللَّهُمَّ سَلِّطْ عَلَیْهِ مِنْ یَقْتُلُوهُ ویذبحوه اللَّهُمَّ سَلِّطْ عَلَیْهِ مِنْ یسومه سُوءُ الْعَذابِ وَ الْجِلْدِ لَیْلًا وَ نَهَاراً حَتَّى یَخْرُجَ مِنَ جَسَدِی ( جَسَدِهَا )
اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِأَسْمَائِکَ الْحُسْنَى کُلُّهَا وإسمک الْأَعْظَمِ وَ بِکُلِّ اسْمٍ هُوَ لَکَ وَ بِکُلِّ اسْمِ اسْتَأْثَرْتَ بِهِ فِی عِلْمِ الْغَیْبِ عِنْدَکَ أَنْ تَأْخُذَ هَذَا الْخَبِیثَ
أَخْذَ عَزِیزٍ مُقْتَدِرِ اللَّهُمَّ یاقهار یاجبار یامنتقم إنتقم لی ( لَهَا ) مِنْهُ
اللَّهُمَّ أَبْطَلَ عَنِّی ( عَنْهَا ) سَحَرَهُ الَّذِی یُتَمَکَّنُ بِهِ مِنَ الزِّنَا وَ یَقْدِرُ بِهِ عَلَى الْأَذَى اللَّهُمَّ دَمَّرَ حِصْنُهُ الَّذِی یَتَحَصَّنُ بِهِ فِی جَسَدِی ( جَسَدِهَا )
اللَّهُمَّ أَحْرَقَهُ أَیْنَمَا تَنْقُلُ واختبأ وترکز اللَّهُمَّ أَحْرَقَ مِنْ ترکز فِی الْأَرْحَامِ اللَّهُمَّ أَحْرَقَ مِنْ ترکز فِی الْعَوْرَاتِ وَ الْأَرْحامَ والمبایض
اللَّهُمَّ أَحْرَقَ مِنْ ترکز فِی الرَّأْسِ وَ الْوَجْهِ وَ الْعُیُونِ وَ الصُّدُورِ وَ الظُّهُورِ والأعصاب وَ الْعِظَامِ وَ الْعُرُوقِ والشرایین والأوردة
اللَّهُمَّ دَافِعَ عَنِّی ( عَنْهَا ) فَنِعْمَ الْمَوْلى أَنْتَ وَ نِعْمَ النَّصِیرُ أَنْتَ الَّذِی قُلْتُ إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا اللَّهُمَّ سلسله عَنِّی واحرقه بِشِهابٍ کُلَّمَا دَنَا وَ اقْتَرِبْ مِنِّی ( مِنْهَا ) إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعَاءِ اللَّهُمَّ کَرِهَهُ فِی ( فیها ) کَمَا کرهتنی ( کرهتها ) فِیهِ
اللَّهُمَّ اقْطَعْ شَهْوَتَهُ وَ لَا تَتِمُّ لَهُ عَمَلَهُ اللَّهُمَّ اقْذِفْ فِی قَلْبِهِ الرُّعْبَ کُلَّمَا نَوَى اللَّهُمَّ أَهْلِکِ کُلِّ جَبَّارٍ عَنِیدٍ رَبَّنا وَ تَقَبَّلْ دُعاءِ رَبِّ إِنِّی ( أَنَّهَا ) مَغْلُوبُ فَانْتَصِرْ اللَّهُمَّ حُلْ بَیْنَهُ وَ بَیْنَ مااشتهى ( تشتهی ) وَ اجْعَلْ بَیْنِی ( بینها ) وَ بَیْنَهُ حَاجِزاً وَ حِجَاباً وَ سُوَراً مِنْ نَارِ
اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالذِّکْرِ الَّذِی أَذْکُرْکَ بِهِ وَ بِکُلِّ عَمَلٍ صَالِحٍ قِبْلَتِهِ مِنِّی ( مِنْهَا ) أَنَّ تمدنی ( تمدها ) بمسلحة ( شَرَطْتُ ) مِنْ مَلَائِکَتِکَ یذبون ویدافعون عَنِّی ( عَنْهَا ) فَلَا یَسْتَطِیعُ إِلَى سَبِیلاً
اللَّهُمَّ لَا رَادَّ لقضائک وَ لَا رَادَّ لِفَضْلِکَ فَأَسْأَلُکَ مِنْ فَضْلِکَ یاذا الْفَضْلِ وَ الْمَنُّ وَ الْعَطَاءِ أَنْ تَحْفَظَنِی ( تَحْفَظُهَا ) بِمَا حَفِظْتَ بِهِ السَّمَاوَاتُ وَ الْأَرْضَ مِنْ شرکل طَارِقِ
اللَّهُمَّ احْفَظْنِی ( احفظهما ) بِمَا حَفِظْتَ بِهِ الْأَنْبِیَاءِ وَ الْأَوْلِیَاءِ وَ أُمَّهَاتِ الْمُؤْمِنِینَ اللَّهُمَّ إِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ { أَلَیْسَ اللَّهُ بِکافٍ عَبْدَهُ } اللَّهُمَّ فَاکْفِنِیهِ ( فأکفها ) بِمَا شِئْتَ وَ کَیْفَ شِئْتَ
اللَّهُمَّ إِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ { أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ } اللَّهُمَّ فَإِنِّی ( فأنها ) مضطرة إِلَیْکَ وَ لَا مَلْجَأَ لِی ( لَهَا ) وَ لَا رَبَّ سِوَاکَ یحمینی ( یحمیها ) وَ یُنْجِینِی ( ینجیها )
اللَّهُمَّ یاقریب یامجیب یاناصر الظَّلُومَ وَ إِنْ کَانَ کَافِراً إنصرنی ( انصرها ) فَإِنِّی ( فأنها ) أَ وَحْدَکَ ( توحدک ) وَ أُمَجِّدُکَ ( وتمجدک ) وَ أَرْکَعُ ( وترکع ) وَ أَسْجُدُ ( وَ تَسْجُدْ ) لَکَ وَ قَائِمَةً بِأَمْرِکَ مااستطعت ( ماتستطیع ) فَلَا تَرُدَّنِی ( تَرُدُّهَا ) بَعْدَ هَذَا الدُّعَاءِ خَائِبَةً وَ لَا تُشْمِتْ بِی ( بِهَا ) الْأَعْدَاءُ فَمَا خَابَ مَنْ دَعَاکَ وَ أَنْتَ الْقَائِلُ { وَ قالَ رَبُّکُمُ ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ } وَ أَنْتَ الْقَائِلُ { وَ إِذا سَأَلَکَ عِبادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبُ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذا دَعانِ } دَعْوَتَکَ کَمَا أَمَرْتَنِی ( أَمَرْتُهَا ) فَاسْتَجِبْ مِنِّی ( مِنْهَا ) کَمَا وَعَدْتَنِی ( وُعِدْتُهَا )أسَأَلَکَ أَنْ تَحْفَظَنِی ( تَحْفَظُهَا ) فِی لَیْلَتِی هَذِهِ وَفِیُّ کُلِّ لَیْلَةٍ مِنْ هَذَا الْخَبِیثَ مُسْلِماً کَانَ أَوْ کَافِراً فَإِنَّکَ عَلَى کُلِّ شئ حَفِیظُ
قدم چهارم:
باطل سحر و بخت گشائی وگشایش کار
جهت باطل سحر و بخت گشائی با گلاب وزعفران آیه شریفه را در 7 ورق نوشته وهر کدام را در یک ظرف یا بطری آبمعدنی (آکبند)مخلوطی با 1 استکان گلاب اصلی قرار داده روزی یکبار با آب آن دعا حمام کنید.تا 7 روز. تمام بدن باید آغشته به آب دعا بشود.قبل از حمام بدن خود را خوب شسته وبا یک حوله تمیز خشک کنید وسپس با آب دعا غسل کنید.وبدون خشک کردن خود لباس نو پوشیده واز حمام خاج شوید سعی کنید درزیر پا ظرف گذاشته تا آب دعا به جوب نرود .در زمان خارج شدن از حمام باید حالت سبکی و راحتی بشما دست بدهد همانند کسی که از قید زندان وبند رها شده باشد. اگر اینطور شد گره ومشکلتان به یاری حق باز شده در غیر این صورت باید باطل سحر دیگری را استفاده نمائید در و همانشب شخصیکه برای شما دعا یا سحر درست کرده را در خواب بشما نشان میدهند . درصورت شناختن آن شخص(ساحر)شما نباید بروی خود بیاورید .اگر متوجه باطل شدن سحر بشود وبفهمد. دوباره اقدام به بستن شما خواهد نمود
بسم الله الرحمن الرحیم
وَاتَّبَعُواْ مَا تَتْلُواْ الشَّیَاطِینُ عَلَى مُلْکِ سُلَیْمَانَ وَمَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ وَلَـکِنَّ الشَّیْاطِینَ کَفَرُواْ یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ(الهی به عظمت و قدرت حرمت این آیه شریفه و به قدرت وحرمت پیران گذشته هر سحر وجادو ودعا وبخت بستگی در وجود فلان زاده فلان(بجای فلان زاده فلان نام شخص ونام مادرش را بنویسید)درست کرده اند یا میکنند باطل کردم بفرمان خداوند عز وجل و بحکم وَمَا أُنزِلَ عَلَى الْمَلَکَیْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى یَقُولاَ إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَةٌ فَلاَ تَکْفُرْ فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ وَمَا هُم بِضَآرِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللّهِ وَیَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَلاَ یَنفَعُهُمْ وَلَقَدْ عَلِمُواْ لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِی الآخِرَةِ مِنْ خَلاَقٍ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْاْ بِهِ أَنفُسَهُمْ لَوْ کَانُواْ یَعْلَمُونَ قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ
الهی به قدرت وعظمت این آیه شریفه هر سحر وجادوئی وبستگی در وجود فلان........ کرده اند باطل کردم بفرمان خداوند یکتا وبحکم إِنَّ اللّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ فَغُلِبُواْ هُنَالِکَ وَانقَلَبُواْ صَاغِرِینَ فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سُجَّداً قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ هَارُونَ وَمُوسَى .
توکلوا ای خادمین این آیات شریفه وهر سحر وجادوئی وبستگی وگره ای در وجود فلان.......... شما هم باطل کنید به حرمتی که برای این آیات قائلید بارک الله فیکم وعلیکم وسپس دعای زیر را بنویسید
اللهم رب موسی و خاصه بکلامه و هازم من کاده بسحره بعصاه و معیدها بعدالعود ثعبانا و ملقفها افک انک اهل الافک و مفسد عمل الساحرین و مبطل کید اهل الفساد من کادنی بسحراً او بضر عامداً او غیر عامد اعلمه او لا اعلمه و اخافه او لا اخافه فأقطع من اسباب السموات عمله حتی ترجعه عنی غیر نافذ و لا ضارلی و لا شامت بی انی ادرء بعظمتک فی نحور الاعداء فکن لی اللهم منهم مدافعا احسن مدافعه و اتمها یا کریم
واما اعمال قتل عارض وجن ویا فتیله سوزاندن فقط با اجازه امکان پذیر است