دریافت کلید تبادل بانک ملت

دریافت کلید تبادل همراه بانک ملت

دریافت کلید تبادل بانک ملت

دریافت کلید تبادل همراه بانک ملت

دریافت کلید تبادل بانک ملت

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

متن بیو تلگرام

انواع متن برای بیو اینستاگرام زیبا وتلگرام

متن زیبا برای بیو اینستاگرام و تلگرام

بی کلام اینجا باش
بودنت با دل من ، بی صدا هم زیباست !

****

بیو زیبا در اینستا وتلگرام

یادت را از من نگیر
بگذار من هم مثل سهراب بگویم دلخوشی ها کم نیست

****

متن کوتاه برای بیو اسنیتاگرام وتلگرام

تمام دنیا را گشته ام
کنار تو اما ، دنیای دیگریست !

****

متن برای بیو اینستاگرام زیبا

خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست
حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست

****

جمله عاشقانه برای بیو اینستاگرام

هیچ رویایی به پای بیداریم با تو نمیرسد
خواب ها فقط خودشان را اذیت می کنند !

****

متن برای بیو در اینستاگرام

رسیده ام به حس برگی که می داند
باد از هر طرف که بیاید سرانجامش افتادن است

****

متن برای بیو در اینستاگرام

متن کوتاه و زیبای بیو اینستاگرام

بدون گذرنامه از خیالم عبور خواهی کرد

مهربانیت را مرزی نیست

****

بیو جالب برای اینستاگرام

چه دروغ بزرگیست که اینجا شهر پر جمعیتی ست!
تو که نیستی
اینجا هم خالی از آدم است…

****

بیو زیبا و خاص در اینستاگرام

نیا باران، عاشقانه‌اش نکن !
من و او، ما نشدیم . . .

****

متن برای بیو اینستاگرام

سوگند میخورم به جز حضور تو
هیچ چیز این جهان را جدی نگرفته ام حتی عشق را

****

بیو اینستاگرام دخترانه

به سرت روسری آبی و صورت چون ماه …
آسمانی تر از این عشق چه دارد دنیا ؟

****

متن عاشقانه برای بیو اینستاگرام

دوست داشته شدن خیلی خوب است
حتی اگر دیر شده باشد !

****

متن زیبای بیو در اینستاگرام

تمام زندگیم را
فدای “میمی”میکنم که آخر نامم میگذاری…!

****

جملات ناب کوتاه برای بیو در اینستاگرام

بی‌شک آدمی بی عشق می‌میرد
و چه بسیارند مرده‌های متحرک !

****

بیو زیبا و خاص برای اینستاگرام

بلاغت غم من انتشار خواهد یافت
اگر که متن سکوت مرا کتاب کنید . . .

*